Oldalunkon cookie-kat használunk a jobb teljesítmény és testreszabott tartalom érdekében.
Kosár tartalma:
? termék ? Ft értékben
Üdv ?! | Fiókom | Kijelentkezés

Hogyan vásárolhat?

Ha már rendelkezik Online Bevásárlás fiókkal, kérjük, jelentkezzen be regisztráláskor megadott e-mail címével és jelszavával. az oldal tetején lévő „Belépés vagy Regisztráció” gombra kattintva.

Ha elfelejtette jelszavát, kérjük, kattintson az “Elfelejtette a jelszavát?” linkre a bejelentkezési oldalon, ezután írja be a regisztrációkor megadott email címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi Önnek a jelszót.

Termékek keresése, kiválasztása:

Áruházunkban több ezer termék található, a választék folyamatosan változik, új termékekkel bővül és egyes termékek megszűnhetnek. A termékeket többféle módon is megtalálhatja:

A keresett termékek kiválasztását segíti a termékkategóriába való besorolás és a „Termék keresése” funkció:
A termékeket a termékkategóriákba, termékcsoportokba sorolva találja, a legördülő menü segíti a tájékozódást, termékek listáján, a lap tetején található szűrők segítségével szűkíthet. Az alkategória felsorolásban a lista kijelölt eleme kinyílik, és láthatóvá válnak a termékcsoportok, melyek közül bármelyikre kattintva juthat el az abban található termékekhez. Az alkategóriák közötti böngészés során új alkategória választásakor az előző mindig bezárul, egyszerre csak egy alkategória lehet nyitva.

Egy Ön által keresett termék megtalálására használhatja a keresés funkciót is. A „Termék keresése”: a lap tetején a fő menüsor felett található, ahol terméknév, márka, szótöredékek, szó eleji kereséssel szűkítheti a megjelenő termékek körét.

Lehetősége van „Bevásárló lista” készítésére is ahonnan a gyorsan és egyszerűen hozzáadhatja a kosarához a megvásárolni kívánt termékeket.

Kosár összeállítása:

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a termék mezőben a termék ára alatt lévő „kosár” ikonra kattintva tudja a terméket a kosárba helyezni.
A terméktől függően darabszámot vagy súlyt kell a kosárhoz adnia, vagy esetleg más mennyiséget kell megadnia.

  • Darabszám megadása: egyszerre egy darab terméket tud a kosárba tenni, ha egynél több terméket szeretne, akkor a termékmezőben található „fel” és „le” irányú nyíllal lehetséges a mennyiség változtatása
  • Súly megadása: a termékmezőben található „fel” és „le” irányú nyíllal lehetséges a mennyiség változtatása

Lehetősége van a már kosárba helyezett termékek mennyiségének megváltoztatására magában a kosárban is, a kosár tartalmában a termék megnevezése mellett tudja a mennyiséget változtatni. Ilyen esetben, a változtatás után mindig szükséges a [Módosítások érvényesítése] funkcióra kattintani, utána folytatható a vásárlás a kategóriákhoz visszatérve.

A webáruházunkban csak kiskereskedelmi mennyiségben tudjuk az Ön igényeit kiszolgálni, így az egyszerre megvásárolható mennyiségekre nézve limiteket állítottunk be, arra nézve, hogy egy vásárláskor mennyi egyedi árucikkeket vásárolhat meg. így a vásárló nem választhat ki nagyobb darabszámú vagy mennyiségű terméket, mint amennyit az előre meghatározott felső határ enged. A felső határról természetesen minden esetben értesül, hiszen a rendszer a limitnél nagyobb darabszámú vagy mennyiségű terméket nem enged kiválasztani.

Termékinformációk

A termékeknél feltüntetett termékinformációk forrása a termék csomagolása, bár igyekszünk nyomon követni, frissíteni a termékekkel kapcsolatos információkat, az élelmiszereknél folyamatosan változhatnak az összetevők, és az allergén összetevők. Minden esetben kérjük, hogy olvassa el a termékeken található feliratokat.

Megrendelés leadása:

Ha minden olyan terméket hozzáadott a kosárhoz, amelyet meg szeretne vásárolni, akkor, ha eddig még nem tette, kiszállítási idősávot kell foglalnia. Ezt követően a fizetéshez kell tovább lépnie. Ekkor választhatja ki a fizetési módot és megadhatja a fizetéshez szükséges adatokat. A vásárlás befejező lépése a termékkiválasztás megerősítése.

A megrendeléshez a „kosár” funkción keresztül juthat el, a kosár megtekintése menüpontnál találja a [TOVÁBB A MEGRENDELÉSHEZ] gombot, melyet megnyomva választhat, a regisztrálás illetve regisztrált vásárlóként a bejelentkezés illetve a vendégként való vásárlás között. A regisztráció vagy a belépés után a megrendelés feladása 5
szakaszból áll:

  • Idősáv foglalása
  • Szállítási címek megadása, kiválasztása korábban eltárolt címekből
  • Fizetés módjának kiválasztása Rendelése ellenértékét bankkártyás fizetéssel vagy utánvéttel is kiegyenlítheti.
  • Számlázási adatok megadása a korábban eltároltak közül, vagy új megadása.
  • Rendelés áttekintése, a rendelés elküldése.

Az egyes szakaszok között vissza is léphet a számozott szakaszra kattintva, illetve bármikor megszakíthatja a megrendelés feladását. Sikeres rendelés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek a regisztrációnál megadott email címére.

Elküldött és visszaigazolt megrendelés lemondása, módosítása:

Az elküldött és visszaigazolt megrendelések lemondására a kiszállítást legalább 2 órával megelőzően a ugyfelszolgalat@onlineprima.hu címre küldött e-mailben vagy a Tel: 06-30-592-2437 számon van lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.

Amennyiben a leadott megrendelés visszaigazolásakor derül ki, hogy elírás vagy rossz adatbevitel történt a vásárló részéről (pl. helytelen szállítási cím, vagy rossz rendelt termék mennyiség), úgy abban az esetben a ugyfelszolgalat@onlineprima.hu e-mail címen keresztül van lehetősége az észrevett hibák javítására, módosítására.

Rendelések teljesítése:

A Budapestre és az agglomerációs városokba saját futárszolgálattal házhoz szállítjuk a megrendelt termékeket, az időpontfoglalásban megjelölt időintervallumban.
Későbbiekben a rendelését megtekintheti a Felhasználói fiókjában a Korábbi megrendeléseim menüpontban.

Az átvétel során kérjük, ellenőrizze az átvett termékek minőségét, frissességét és azt, hogy minden kiválasztott termék benne van-e a csomagban. Amennyiben az Ön által vásárolt termék a szállítás napján nincs raktáron, akkor a munkatársunk a kiszállítás előtt felhívja Önt és helyettesítő terméket ajánl. Ennek a terméknek az elfogadása természetesen szintén nem kötelező, amennyiben megfelelő a helyettesítő termék, akkor az kiszállításra kerül.

Szeretnénk felhívni a figyelmét arra, hogy csak 18 éven felüli személy jogosult a termékeket az átadás helyén átvenni. Amennyiben a szállítónak kétsége merülne fel a termékeket átvevő személy életkorát illetően, az adott személy azonban önként nem mutatja be a személyazonosságot igazoló okmányát életkorának ellenőrzésére, a szállító) a termékek átadását megtagadja. Ugyanígy jár el a Szállító akkor is, ha a személyazonosságot igazoló okmány szerint az adott személy még nem múlt el 18 éves. Különösen abban az esetben, amennyiben a csomag alkoholt tartalmaz.

Amennyiben nem tudja a kiszállítás időpontjában átvenni a termékeket, akkor kérem lépjen kapcsolatba az Ügyfélszolgálatunkkal a ugyfelszolgalat@onlineprima.hue-mail címen, vagy a 06-30-592-2437-es telefonszámon. Ha a szállító késik, arról igyekszünk minden esetben informálni Önt, hogy várhatóan mikor érkezik.

Termékek mennyiségével, minőségével kapcsolatos kifogások esetén

Amennyiben elégedetlen valamelyik termékkel, tévedés történt nem a megfelelő terméket tettük a csomagba, azt a terméket kérjük, adja vissza a Szállítónak, ezért a termékéért fizetnie nem kell, postán küldünk Önnek javított számlát.

Ha a termékről átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), Önt ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a telefonos ügyfélszolgálatán 06-30-592-2437 keresztül, vagy e-mailben ugyfelszolgalat@onlineprima.hu.

Javasoljuk, hogy minden esetben ellenőrizze a kiszállított termékek mennyiségét és minőségét, mielőtt a Szállító távozna, és így helyben tisztázható a reklamáció – a nem megfelelő terméket a Szállító visszaviszi és Önnek azokat nem kel kifizetnie.

Emellett, Ön jogosult a szerződéstől a termékek kézhezvételét követő 14 napon belül indoklás nélkül elállni, amely azt jelenti, hogy az átvett termékeket az említett határidőn belül indokolás nélkül visszaadhatja. Nem gyakorolhatja ezen jogát gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző élelmiszerek és bébiételek esetén, továbbá olyan termékeknél, melyek az átadást követően a jellegüknél fogva elválaszthatatlanul vegyülnek más termékkel, valamint olyan zárt csomagolású termékeknél, amelyek természetüknél fogva (higiéniai vagy egészségügyi okokból) nem visszaadható termékeknél (pl. kozmetikum, stb.), ha Ön azok eredeti csomagolását felbontotta, emellett hírlapoknál, folyóiratoknál, és időszaki lapoknál.

Abban az esetben, ha egy adott tranzakcióban szereplő valamennyi terméket visszaadja, az adott tranzakció alkalmával fizetett szolgáltatási díjat visszakapja, minden esetben köteles azonban az érintett termékeket az elállási nyilatkozat megtételét követő 14 napon belül saját költségén visszajuttatni a webáruházunk részére, ebben az esetben a termékek vételárát visszaadja Önnek vagy a visszaadott termékekért cserébe másik terméket választhat.

2015 © CBA-üzletlánc - All rights reserved - Minden jog fenntartva