Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal az elérhetőségek menüpontban található telefonszámok és e-mail címek egyikén. Panaszát az Online Príma rögzíti és egy éven keresztül megőrzi, illetőleg intézkedik a panasz kivizsgálása érdekében az ÁSZF 17. pontjában foglaltak szerint.
Panaszának elutasítása esetén az alább felsorolt szervekhez fordulhat:
Felügyeleti szerveink és jogorvoslati lehetőségek:
Panaszát az Online Vitarendezési Platformon is megteheti, amelynek linkje a következő: http://ec.europa.eu/odr
A Vevőt a vonatkozó jogszabályi rendelkezések alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jog alapján a Vevő hibás terméket nem köteles átvenni, illetőleg a hiba felfedezését követően a körülmények által lehetővé tett legrövidebb időn belül köteles azt a webáruház felé jelezni. A szavatossági jog érvényesítése esetén a Szállító a szavatossági jogoknak a jogszabályban meghatározott sorrendje szerint jár el.
Amennyiben a vásárlása során bármilyen panasza merül fel, úgy kérjük, hogy reklamációjával kapcsolatban forduljon hozzánk bizalommal a weboldalon megadott elérhetőségeken (e-mail, telefonszám).